sobota 17. března 2012

Začátek:)

Ahoj:)Jsem Ela(vampiregirl@centrum.cz) a budu Vám jsem dávat různé typy(recenze) na kosmetiku a články o mém oblíbeném seriálu TVD a mnoho dalších článků.Jinak mám ráda zvířata(hlavně pejsky),malování, čtení,módu.Mezi mé oblíbené značky oblečení patří:HM,Takko,S.Oliver,TH,Lindex,atd. a mezi mé oblíbené značky kosmetiky patří hlavně Essence.Jak už jsem zde napsala  , můj oblíbený seriál TVD(Damon je naprosto úžasný:))a další také TSC,Ženatý se závazky,Dva a půl chlapa,Ulice,Ordinace v růžové zahradě,Vyprávěj,Partička(i když to není seriál...).Moje oblíbená skupina je např. One Direction,Queen,Beatles,Nightwork atd...Moje nejoblíbenější filmy patří ...hmmm....to je těžký,ale asi Titanic,Cizinec,Slunce seno...,Účastníci zájezdu ..atd.....To bude asi všechno:)

Žádné komentáře:

Okomentovat